Toon abonnement activeren | Eneco Community

Toon abonnement activeren

  • 3 december 2018
  • 30 reacties
  • 2041 Bekeken

  • Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Het lukt mij niet om mijn toon abonement te activeren en het te koppelen aan mijn toon? Graag jullie advies! Gr mark

30 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
@Richard 1976

Wat zonde! Nu ben ik wel heel benieuwd of je gisteren het goede nieuws van Folkert hebt gezien. Is je reactie, ondanks het goede nieuws, een teken dat het nog niet gelukt is met het activeren van je account? Laat het ons even weten.

Groet, Urgel
Badge +1
Alle forumleden bedankt voor de moeite maar ik stop met Eneco Toon.
Over de forumleden niks dan goed.
Eneco waardeloze service met mensen op de helpdesk die een blaadje voor hun neus hebben en punten afgaan.
Dat gaat niet opschieten.
En ook niks oplossen.
Reputatie 7
Badge +6
@Richard 1976

Het is opgelost, het moet nu lukken om een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken op www.eneco.nl/aanmelden voor de Toon app.
Reputatie 6
Badge +1
@Richard 1976

Helaas wachten wij ook nog op antwoord. Heb je nog het topic Problemen met inloggen in Mijn Eneco, Eneco app en Toon app? bekeken? Als je mailt naar het aangegeven e-mailadres met een probleem omschrijving dan heb je direct contact met de ontwikkelaar. Zodra wij wat horen houden we je op de hoogte.

Groeten Tina
Badge +1
Is er al wat bekend Folkert?
Reputatie 7
Badge +6
@Richard 1976

k begrijp dat het frustrerend is dat je de app niet werkend krijgt. Ik moet dat helaas laten oplossen door een andere afdeling, en deze zijn vanaf maandag weer aanwezig. Ik laat het weten zodra het is opgelost.

Groet,

Folkert
Badge +1
Het is behoorlijk frustrerend dat het niet werkt.
heb alles geprobeerd.
En er nou een week bezig te moeten zijn.
-eerst moest de vorige gebruiker van de toon gehaald worden.
Daarna kon ik eindelijk activeren van de toon.
Alles werkt nu op de toon.
Maar de Toon app is echt een frustrerend rot dingetje.
Is het niet mogelijk dat Eneco mij inlogt op de app en mij dan de inlogcode geeft.
ik ga er echt niet nog een paar dagen mee lopen knoeien dan gaat ie gewoon van de muur af .
Reputatie 6
Badge +1
@Richard 1976

Wat vervelend dat het telefonisch niet gelukt is met activeren. Ook als geen Eneco klant is het aanmaken van een Mijn Eneco account mogelijk. Wat niet kan is inloggen in Mijn Eneco maar de inloggegevens kan je dan wel gebruiken voor de Toon app. Ik zie dat de collega die je gisteren gesproken de verantwoordelijke afdeling benadert heeft dit probleem voor je op te lossen. Heb je dit topic al bekeken? Misschien dat je hier wat aan hebt.

Groet,
Tina
Badge +1
Gisteren Eneco aan de telefoon gehad.
probleem is nog niet opgelost.
het probleem is dat ik geen volledig klant ben.
alleen een abonnement voor toon.
daar zit het probleem.
het activatie proces kan ik goed doorlopen.
gebruikersnaam kiezen en wachtwoord gaat ook nog goed.
maar de 3de laatste stap gaat fout.
dan krijg ik activatie mislukt.
Reputatie 6
Badge +1
@Richard 1976

Het telefoonnummer 0900 - 0201 is inderdaad niet meer in gebruik. Je kan ons bereiken via 088 - 8955 955.

Groeten, Tina
Badge +1
Code ingevoerd op de website
alle stappen doorlopen.
gebruikersnaam gekozen en een wachtwoord.
aanmelden mislukt.
met een 0900 0201 die vervolgens weer niet werkt.
pffff is toch niet leuk meer dit.
Reputatie 6
Badge +2
@Richard 1976

Toon is inderdaad geactiveerd. Het account om in te kunnen loggen nog niet. Je kan je account via de website activeren met de code die in de email staat.

Groeten Chantal
Reputatie 5
Badge
Dit is de "mijn Eneco"-app. Je moet de "Toon"-app hebben!
Badge +1
Dit krijg ik als ik mij wil registreren.

Reputatie 5
Badge +3
de toon is geactiveerd dat werkt.
aleen communiceren met de app om de toon op afstand te bedienen werkt niet.
de optie in de toon heb ik aan staan.
alleen de app vraagt dat ik moet registreren in mijn Eneco.
daar kom ik niet verder mee.


Bedankt voor je reactie @Richard 1976,

Wil je mij een afbeelding sturen van de melding? Ik kijk graag met je mee.

Groet, Audrey
Badge +1
de toon is geactiveerd dat werkt.
aleen communiceren met de app om de toon op afstand te bedienen werkt niet.
de optie in de toon heb ik aan staan.
alleen de app vraagt dat ik moet registreren in mijn Eneco.
daar kom ik niet verder mee.
Reputatie 6
Badge +2
Beste @Richard 1976,

Je account om in te kunnen loggen op de app is nog niet geactiveerd. In een email heb je een activatiecode ontvangen. Na het activeren kan je inloggen op Toon.

Groeten Chantal
Badge +1
Volgende probleem is dat ik de Toon app niet werkend krijg.
geeft aan dat het e-mail adres of gebruikersnaam niet klopt.
hij geeft ook aan e-mail niet bekend bij ons.
doe ik wat verkeerd of zie ik wat over het hoofd?
Reputatie 7
Badge +2
@Richard 1976

Problem solved ;-)

Groet, Urgel
Badge +1
Heb hetzelfde probleem?
@TinaC

Dank jewel! Het zal vanavond worden. Maar laat het je weten thxxx
Reputatie 6
Badge +1
@Mark030

Ivm de privacy heb ik je screenshot verwijdert.Je kan nu het fabrieksherstel uitvoeren en Toon op jouw naam activeren.

Geef je een seintje als het is gelukt?

Groet,

Tina
Reputatie 6
Badge +1
@Mark030

Waarschijnljk is Toon nog gekoppeld aan de vorige eigenaar zoals @mAiden eerder aangaf. Kan je mij via een pb de displaycode toesturen? Deze vind je via Menu > Instellingen > Productversie.

Groet,

Tina
Ja Chantal, dat klopt. Ik heb hem overgenomen. Kan jij dat regelen dan?
Reputatie 6
Badge +2
@Mark030

Welkom op het forum. Dat is jammer om te lezen. Je wilt natuurlijk gebruik kunnen gaan maken van alle extra functies die Toon te bieden heeft. Gaat het hier om een Toon die al een eerdere eigennaar heeft gehad zoals @mAiden vraagt.

Groeten Chantal

Reageer