Toon abonnement activeren

• Doet lekker mee (level 6)
  • 3 reacties
Het lukt mij niet om mijn toon abonement te activeren en het te koppelen aan mijn toon? Graag jullie advies! Gr mark

8 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Waar gaat het mis? Wat heb je al geprobeerd?
Er is helemaal geen activatie site?
Reputatie 7
Badge +8
Activatiecode zal je op Toon moeten invullen, na een fabrieksherstel zal die hiermee moeten komen. Zo niet, dan moet er bij Eneco nog het 1 en ander gebeuren in hun systemen, aangezien de Toon dan nog gekoppeld staat aan de vorige eigenaar.
Reputatie 6
Badge
@Mark030

Welkom op het forum. Dat is jammer om te lezen. Je wilt natuurlijk gebruik kunnen gaan maken van alle extra functies die Toon te bieden heeft. Gaat het hier om een Toon die al een eerdere eigennaar heeft gehad zoals @mAiden vraagt.

Groeten Chantal
Ja Chantal, dat klopt. Ik heb hem overgenomen. Kan jij dat regelen dan?
Reputatie 5
Badge
@Mark030

Waarschijnljk is Toon nog gekoppeld aan de vorige eigenaar zoals @mAiden eerder aangaf. Kan je mij via een pb de displaycode toesturen? Deze vind je via Menu > Instellingen > Productversie.

Groet,

Tina
Reputatie 5
Badge
@Mark030

Ivm de privacy heb ik je screenshot verwijdert.Je kan nu het fabrieksherstel uitvoeren en Toon op jouw naam activeren.

Geef je een seintje als het is gelukt?

Groet,

Tina
@TinaC

Dank jewel! Het zal vanavond worden. Maar laat het je weten thxxx

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen