Toon | Eneco Community
vraag

Toon

• 12 januari 2019
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

Ik wil toon op mijn telefoon registreren. Maar dat lukt niet. Het systeem zegt dat ik me moet aanmelden. En daarna zegt ie dat er al gegevena bekend zijn. Maar ik heb geen inlog gegevens. Opvragen lukt ook niet.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +1
@Kimdeborst

Welkom op het Eneco forum en wat leuk dat je gebruik wil gaan maken van de Toon op Afstand app. De inloggegevens die je in de Toon op Afstand app dient in te voeren zijn dezelfde als die van je Mijn Eneco account. Ben je nog bekend met deze gegevens?

Groet, Urgel
Nee. Ik probeerde de gegevens te laten versturen naar het email adres. Maar dan zegt ie vul email in
Reputatie 7
Badge +1
@Kimdeborst

Dat helpt niet mee nee 😞. Ik zal een wachtwoord-reset e-mail sturen naar het bij ons bekende e-mailadres. Kun je mij via een pb berichten welk gebruikersnaam je gebruikt om in te loggen?

Groet, Urgel
Ik weet niet hoe ik een pb moet sturen. Jeetje, kan het allemaal nog ingewikkelder
Ik weet niet hoe ik een pb moet sturen. Jeetje, kan het allemaal nog ingewikkelder

Valt wel mee hoor.....😏
Klik even op het ronde avatar/icoontje naast/links van de naam Urgel en de rest wijst voor zich🤔

Reageer