Telefoon koppelen aan Toon. | Eneco Community
vraag

Telefoon koppelen aan Toon.

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil graag mijn telefoon koppelen aan Toon maar hij geeft telkens een foutmelding aan en dat ik het later opnieuw moet proberen.

Wat kan ik nu doen ?

14 Reacties

Wat bedoel je?
Bedoel je dat je bv de App Toon®️ op Afstand wil gebruiken om je Toon®️ te bedienen?

Welke software versie draait op je Toon®️?
Ja ik wil de toon kunnen bedienen via de toon app.

Versie 4.15.6
Ja ik wil de toon kunnen bedienen via de toon app.

Versie 4.15.6

Oke! Heb je een abo daarvoor afgesloten ad €4,50 p/m

Ja dat heb ik.
Log je wel in met gebruikmaking van je e-mailadres?
Ook dat doe ik.
Reputatie 6
Hoi @Kjk Welkom op het forum.

Ik kijk even met je mee.
Kan je je klantnummer aan je profiel toevoegen?, deze is dan alleen zichtbaar voor moderators.

Groet Vinny
Hoi,

Ik heb mn klantnummer toegevoegd 🙂
Reputatie 6
Hoi @Kjk

Ik kijk zo juist naar je Toon en zie dat je display niet aan je abonnement is gekoppeld. Er moet dus een fabrieksherstel plaatsvinden. Dit doe je Via Menu>Instellingen>Software>Fabrieksherstel. Daarmee verwijder je alle gegevens van de oude bewoners uit Toon en kan je de Toon aan je eigen abonnement koppelen. Ik heb zojuist de oude bewoner ontkoppeld van de Toon.

Je hebt in het fabrieksherstel een activatie code nodig, deze staat in de email die je van ons hebt gehad. Ik heb je deze voor de zekerheid ook in een persoonlijk bericht gestuurd.

Groet Vinny
Dankjewel , ik ga ermee aan de slag !
Nu krijg ik de meetmodule niet gekoppeld..
Reputatie 6
@Kjk Probeer deze anders via geavanceerd eerst te verwijderen en herstellen.
Op de achterkant van je meteradapter staat op de 2e regel PN: xxxx-xxxx-0201. (Als hier daadwerkelijk 0201 staat, kan je de adapter ook herstellen door het knopje 10-15 seconden ingedrukt houden terwijl de adapter in het stopcontact zit. De lampjes zullen 1x aan en uit gaan)

Groet Vinny

EDIT:
Nevermind, ik zie dat het activeren van je Toon al gelukt is. En ik zie dat er een meteradapter gekoppeld is. Lukt het gebruiken van de Toon app al?
Het is eindelijk gelukt!

Super bedankt voor je hulp Vinny !

Fijne dag vandaag.
Reputatie 6
Van hetzelfde!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen