beantwoord

Repeater

Goedeavond,

Nu is het zo dat mijn meetadapter 5 mtr van mijn toon in de meterkast zit. Hij is geregistreerd in de wcd 30 cm van het scherm vandaan voor verdere installatie moet de p1 kabel aangesloten worden. Echter heb ik vanuit de meterkast geen bereik.is het mogelijk om een repeater opgestuurd te krijgen? Ik heb een toon abonnement.

Groet wesley
icon

Beste antwoord door Mitchel 16 oktober 2018, 09:29

Goedemorgen @wndezoete

Welkom op de Toon Community! Toon hoort natuurlijk te werken zoals gebruikelijk, dus goed dat je aan de bel trekt zodat we het probleem kunnen oplossen voordat de winter begint.

Ik zie in Toon dat de verbinding met de meet module niet optimaal is, dus een repeater is een goede oplossing voor dit probleem. Ik heb de repeater voor je aangevraagd en ontvang je binnen 10 werkdagen.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groet,
Mitchel

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge
Goedemorgen @wndezoete

Welkom op de Toon Community! Toon hoort natuurlijk te werken zoals gebruikelijk, dus goed dat je aan de bel trekt zodat we het probleem kunnen oplossen voordat de winter begint.

Ik zie in Toon dat de verbinding met de meet module niet optimaal is, dus een repeater is een goede oplossing voor dit probleem. Ik heb de repeater voor je aangevraagd en ontvang je binnen 10 werkdagen.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Groet,
Mitchel
Beste mitchel,

Bedankt voor je reactie.
Ik zie de repeater tegemoet.
Groet Wesley

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen