beantwoord

registratie Mijn eneco pakt klantnummer niet

Goedemorgen,
ik heb een abonnement op alleen Toon genomen en wil de toon app graag gebruiken.
Daardoor moet ik me registeren voor Mijn Eneco maar die pakt m'n klantnummer niet, klantnummer wordt niet herkend.
Hoe kan ik me toch registreren op Mijn Eneco.

Grt
Ed
icon

Beste antwoord door Folkert 7 november 2018, 12:06

@edjecadetje

Ik zie dat je adres een toevoeging heeft op het huisnummer. Voer je daar -A in? Wanneer je alleen A als toevoeging gebruikt krijg je namelijk deze melding.

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@edjecadetje

Leuk dat je de weg naar het Toon forum hebt gevonden! Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel en het mij laten weten zodra dit is toegevoegd? Dan kijk ik er graag naar voor je.

Groet,

Folkert
Klantnummer is toegevoegd.
Alvast bedankt!

Mvgr,
Ed
Reputatie 7
Badge +6
@edjecadetje

Dank hiervoor! Ik heb het intern uitgezet voor je. Zodra we een terugkoppeling ontvangen laten we het meteen aan je weten.
Reputatie 7
Badge +6
@edjecadetje

Ik zie dat je adres een toevoeging heeft op het huisnummer. Voer je daar -A in? Wanneer je alleen A als toevoeging gebruikt krijg je namelijk deze melding.
Ja klopt, als ik -A invoer werkt het..
Bedankt!!!

(misschien is een aanpassing/vermelding op de website nodig om dit bij eventuele andere klanten te voorkomen)

mvgr,
Ed
Reputatie 7
Badge +6
@edjecadetje

Goed om te horen, ik geef je suggestie door aan mijn collega's!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen