Reacties Eneco | Eneco Community

Reacties Eneco

• 29 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 574 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 7 reacties
Ik heb vorige week zon op Toon besteld. Binnen een week zou er een afspraak gemaakt worden over installatie, maar ik heb nog niets gehoord.
Nou is fat niet zo heel erg, maar ik wacht inmiddels al weken op een P1 kabel, die heb ik ook nog niet ontvangen. Dat geeft weinig vertrouwen....

6 Reacties

Reputatie 5
Badge
@Hans K

Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je in spanning afwacht wanneer je gebruik kan maken van de uitbreiding Zon op Toon en je de P1 kabel kan verwachten. Ik zoek dat graag uit voor je! Wil je je profiel aanvullen met jouw Eneco klantnummer en dit even hier laten weten? Dan kijk ik meteen naar de status van de verzending en de opdracht voor de installatie.

Groet,
Glenn
Ik heb mijn klantnummer ingevoerd. Overigens heb ik zelf een kabeltje (voor de p1 poort) van mijn internetprovider gevonden en die lijkt te werken.
Reputatie 5
Badge
@Hans K

Goed dat je zelf een kabel gevonden en aangesloten hebt. Heb je deze P1 kabel telefonisch aangevraagd via de klantenservice? Ik zie geen bestelling voor jouw klantnummer staan.
Omdat in sommige gevallen een eigen kabel niet werkt met de meetmodule, bestel ik alsnog een P1 kabel voor je. Deze ontvang je binnen 10 werkdagen.

Wat betreft de installatieafspraak ben ik erachter gekomen dat de aanvraag vastgelopen is. Hiervoor schakel ik achter de schermen zodat dit opgelost wordt en je wordt benaderd om een afspraak te maken.

Groet,
Glenn
Ik had hem aangevraagd via een formulier op de eneco website...
Bedankt dat je een nieuwe hebt aangevraagd.
Is al een nieuwe installatie afspraak gemaakt mbt Zon op Toon. Ik heb nog steeds niets gehoord....

Reageer