Programma instellen lukt niet in de Toon app | Eneco Community

Programma instellen lukt niet in de Toon app

Toon eerste bericht

33 Reacties

Ja dat raakt je de koekoek!!!?

Een bekend probleem en vele malen bij Quby aangekaart; schijnt tricky te zijn om de bug te herstellen.

Dus niet erom heen wandelen en je maar irriteren aan deze bug? Kom nou zeg!
Nee, uiteraard en gewoon deze workaround toepassen. Zo simpel is het. ?

Intussen blijven we als veldtesters Quby daar mee bestoken, want het lijkt er op dat jij denkt dat we het hierna (toepassing workaround) doodzwijgen. ?
Niets is minder waar!
Ook op ons eigen platform is deze bug nog steeds een openstaande bug!!!?
Reputatie 3
Badge +1
Mijn job is apps testen en fouten zoeken.
Truusn wrote:

Mijn job is apps testen en fouten zoeken.

Heel goed kunnen wel elkaar de hand geven; ik doe niet anders!
Maar weet wel als het herstel van de bug op zich laat wachten, gebruik te maken van een workaround om irritatie te voorkomen.

En anderen deze tip ook te geven.
Reputatie 3
Badge +1
Een work arround is geen oplossing. 7 van de 10 gebruikers die het ervaren haken nml af. Ook is je naam zo naar de kloten en dat weer op te bouwen is haast onbegonen werk. Deze bug was er eerst niet daar ligt de oplossing.
Reputatie 7
Badge +6
@Truusn

Wat gebeurt er exact wanneer je de instellingen aanpast op de 6e dag, is het mogelijk hier screenshots van te plaatsen?
Truusn wrote:

Een work arround is geen oplossing. 7 van de 10 gebruikers die het ervaren haken nml af. Ook is je naam zo naar de kloten en dat weer op te bouwen is haast onbegonen werk. Deze bug was er eerst niet daar ligt de oplossing.

Ik heb het idee dat jij mij nu niet begrijpt.
Ik reageerde op de bug die Ricardo ervaart na instellen om 22:30 uur op zaterdagavond met keuze Slapen.

Door de 6 grd bug gaat (soms) de stand ‘s-nachts automatisch en ongewenst op Thuis en start de verwarming. ?
Om deze bug te voorkomen gaf ik dus aan hem de tip om de bekende workaround te gebruiken.
Daarmede is het probleem blijvend opgelost ?

En deze bug is bekend bij Quby zoals ik eerder meldde. En jammer genoeg bestaat deze bug nu bijna 1,5 jaar.

Ik ben nieuwsgierig wat Folkert kan doen/vinden na jouw screenshot.
Reputatie 3
Badge +1
@Folkert geef me een email adres svp dan ga ik het voor je regelen.
Reputatie 3
Hoi @Truusn,

Je kan de screenshots via deze weg posten. Mocht je het niet openbaar willen sturen, dan kan je ons een privébericht sturen. Ik zal het dan doorzetten naar onze ontwikkelaars.

Groet, Saida

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen