P1 kabeltje | Eneco Community

P1 kabeltje

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Op 30 juli zijn er slimme meters bij mij geplaatst maar heb al 2 a 3 jaar een Toon
Maar de monteur was vergeten om een p1 kabeltje achter te laten die bij de Toon hoort helaas nu heb ik al 7 dagen geen Toon
Zo moeilijk is het niet p1 kabeltje in envelop postzegeltje er op en binnen 2 dagen kabeltje in huis en werkende Toon en een tevreden klant maar helaas betaal netjes alles op tijd haha teveel zelfs kijg elkaar geld terug maar ga nu srerker denken aan een andere leverantcier
Wacht bog 3 dagen niet binnen Eneco exit

11 Reacties

Ik niet mis me p1 kabeltje maar verzenden nee helaas nog 3 dagen en dan Toon exit
Jammer
Selchte service Eneco
Heel vervelend allemaal!
Heb je op 30 juli meteen Eneco gebeld, want de monteur die bij jou Slimme meters plaatst is van je Netbeheerder bv Stedin of Liander en is niet verantwoordelijk voor een P1 kabeltje?

Of bedoel je wat anders?

Had je misschien de oude verpakking nog van Toon®️? Daar zit standaard zo’n kabeltje in.
Ik niet mis me p1 kabeltje maar verzenden nee helaas nog 3 dagen en dan Toon exit
Jammer
Selchte service Eneco

Had je Eneco dan meteen op 30 juli gebeld?
Want je geplaatste Slimme meters zijn door je Netbeheerder gedaan en staan los van Eneco.
Reputatie 7
Badge +6
Hi @Barretje

Welkom op het Toon forum! De p1 kabel zit in de doos die de monteur heeft achter gelaten, toen Toon geïnstalleerd werd. Kun je deze nog vinden? Mocht je geen p1 kabel meer hebben dan zorg ik er voor dat je er een krijgt toegestuurd.

Groet,

Folkert
Tuurlijk direct nadat de netbeheerder klaar was om 09.30 uur direct gebeld alles beloofd maar helaas nog geen kabeltje
De monteur die toon instaleerde heeft nooit de kabel achter gelaten doos nagekeken 4 keer maar geen kabeltje wel zaten die oude sensoren met dat blauwe licht op de meters geplakt.
ENECO zou mij al zo een kabeltje sturen maar volgens mij per slakkenpost
Dan is het helemaal duidelijk, dan zal moderator Folkert, zoals gemeld in het andere topic, het wel verder regelen.
Reputatie 5
Badge
Grote kans dat je meteradapter zelfs vervangen moet worden. Twee a drie jaar oud (wellicht nog toen er nog geen p1 kabel bij geleverd werd). @Folkert stuur hem gelijk maar een meteradapter lijkt me :-)

@Barretje je negativiteit helpt niet echt hoor. Ik zou gewoon vriendelijk blijven. En wellicht moet je eens denken aan schrijven van zinnen (hoofdletters, punt aan het eind). Dat maakt het wel beter leesbaar voor anderen.

Overigens hoeft een slimme meter helemaal niet perse met P1 aangesloten te worden. De oude sensor werkt prima ook op de slimme meter die altijd wel een knipperende led heeft. Je hoeft dus niet 'zonder' te zitten voorlopig. Natuurlijk is een slimme meter met P1 veel nauwkeuriger en beter.
Ach vriendelijk blijven maak ik zelf uit en als iemand iets over mijn gramatica kwijt wilt jammer dan je zal wel vooraan hebben gezeten op school.
Voor een ieder die mij wel heeft geholpen bedankt.
Hoop dat Eneco snel het kabeltje stuurt ander mogen ze hem weg komen halen
P.s. en als je aardig tegen mij bent ben ik ook aardig tegen jou
Reputatie 7
Badge +8
Ach vriendelijk blijven maak ik zelf uit en als iemand iets over mijn gramatica kwijt wilt jammer dan je zal wel vooraan hebben gezeten op school.
Voor een ieder die mij wel heeft geholpen bedankt.
Hoop dat Eneco snel het kabeltje stuurt ander mogen ze hem weg komen halen
P.s. en als je aardig tegen mij bent ben ik ook aardig tegen jou

@Barretje,

P1 Kabel hoort officieel in de doos te zitten, waar Toon ook in zat. Anders kan een moderator, je vandaag wel en nieuwe toesturen.
Reputatie 7
Badge +6
@Barretje

Kun je je klantnummer aanvullen in je profiel? Dan kijk ik naar de status van de bestelling van de p1 kabel voor je.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen