Overname Toon | Eneco Community
vraag

Overname Toon

  • 8 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 811 Bekeken

Hallo,

Wij zijn zojuist verhuist en hebben de Toon van de vorige bewoners overgenomen. Nu heb ik een activatiecode en de Toon teruggezet naar fabrieks instellingen. Echter heb ik de code nooit in hoeven voeren na herstel naar fabrieksinstellingen..

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat betekent dat Toon nog gekoppeld staat in systeem aan de vorige bewoners. Eneco dien dit aan te passen. Vul alvast je klantnummer in, in je profiel. Zodoende kan een moderator je sneller van dienst zijn.
Reputatie 7
Badge +6
@dehricht

Welkom op het Toon forum en bedankt voor je bericht. Heb je voor mij het displaynummer van je Toon of het klantnummer wat je gebruikt voor je nieuwe adres via een privébericht? Dan kijk ik er graag naar voor je.

Groet,

Folkert
@dehricht

Welkom op het Toon forum en bedankt voor je bericht. Heb je voor mij het displaynummer van je Toon of het klantnummer wat je gebruikt voor je nieuwe adres via een privébericht? Dan kijk ik er graag naar voor je.

Groet,

Folkert


U heeft een PB!

Reageer