Nog steeds geen activatiecode | Eneco Community
vraag

Nog steeds geen activatiecode

  • 27 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 388 Bekeken

Ik heb op 21 augustus een Toon abonnement afgesloten, en nog steeds geen activatiecode. Heb al een keer gebeld naar de helpdesk, waar men mij dat "meteen" beloofde toe te sturen. Tot op heden geen succes. Wanneer kan ik deze code verwachten: er staat normaal 2 werkdagen voor. Ik wacht er al 5.

4 Reacties

Heb je wellicht een 2e hands Toon®️?
Misschien dat er ook nog ontkoppeld moet worden met de vorige eigenaar?
Reputatie 7
Badge +6
@Jeroen Goudswaard

Welkom op het Toon forum en bedankt voor je bericht. Kun je jouw klantnummer aanvullen op je profiel? Dan kijk ik er graag naar voor je. Laat je het even weten wanneer dit is aangevuld?

Groet,

Folkert
@Folkert

Bij deze toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +6
@Jeroen Goudswaard

Ik heb je de code via pb gestuurd. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen dan verneem ik dat graag!

Groet,

Folkert

Reageer