vraag

Niewe activatie code


  • Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Ik ben van een zakelijk abonnement naar een partikulier abonnement gegaan. Ik kreeg een nieuwe activatiecode via email. Ik heb een fabrieksherstel gedaan maar maar ik kon nergens een andere activatie code invoeren. Het werkt nog steeds niet met de toon app.

2 Reacties

Reputatie 5
Badge
@donna

Welkom op het Toon Forum! Je hebt de juiste handelingen verricht. Ik heb het één en ander achter de schermen aangepast. Als het goed is kan je de app nu wel gebruiken en heb je de activatie code niet nodig. Werkt het nu?

Groet,

Tina
Ja het werkt allemaal weer, super bedankt.
Groet,
Donna

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen