Nieuwe tarieven naar Toon pushen | Eneco Community
beantwoord

Nieuwe tarieven naar Toon pushen

Reputatie 7
Badge +8
1 van de aardige moderators, die mij nieuwe tarieven naar Toon zou kunnen pushen? Graag geen verbruiken. Deze is op mij wens anders gepushd. ?
icon

Beste antwoord door TinaC 16 augustus 2018, 18:54

Het klopt dat je nieuwe contract morgen ingaat. Op dat moment ontvangt jouw Toon de juiste tarieven. Omdat we ook van systeem zijn verandert kan het langer duren. We houden het hier voor je in de gaten.

Het topic waar ik op doelde betreft tarieven komen niet overeen. Sorry voor de verwarring

Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +1
@mAiden

Vanavond ben ik 1 van de aardige moderators. Voor het pushen van de nieuwe tarieven wil ik je om jouw geduld vragen. Zoals @Glenn begin deze week heeft aangegeven, verwachten we dat binnen 2 à 3 weken het probleem is opgelost. Dan gaan de tarieven gelijk jouw kant op.

Fijne avond.
Reputatie 7
Badge +8
TinaC wrote:

@mAiden

Vanavond ben ik 1 van de aardige moderators. Voor het pushen van de nieuwe tarieven wil ik je om jouw geduld vragen. Zoals @Glenn begin deze week heeft aangegeven, verwachten we dat binnen 2 à 3 weken het probleem is opgelost. Dan gaan de tarieven gelijk jouw kant op.

Fijne avond.

Uhhh.. Help me even op weg @TinaC? Kan me even niets voor de geest halen, dat Glenn mij ieder wat heeft gezegd, kon in privé ook niets erover terug vinden.

Hoezo zou dat 2 á 3 weken moeten duren? Mijn contract gaat morgen in, met nieuwe tarieven.
Reputatie 5
Badge +1
Het klopt dat je nieuwe contract morgen ingaat. Op dat moment ontvangt jouw Toon de juiste tarieven. Omdat we ook van systeem zijn verandert kan het langer duren. We houden het hier voor je in de gaten.

Het topic waar ik op doelde betreft tarieven komen niet overeen. Sorry voor de verwarring
Reputatie 7
Badge +8
TinaC wrote:

Hoef je geen sorry voor te zeggen, het is opgehelderd nu.
Ik hou Toon morgen even in de gaten.

Dankjewel @TinaC
Reputatie 7
Badge +8
@ChantalS,

Chantal hoop dat jij nog ergens hier rondwandelt.
Mij Toon zou vandaag de nieuwe tarieven ontvangen van mijn nieuwe contract, maar deze heeft hij niet ontvangen.
Reputatie 5
Badge
@mAiden

Ik ben helaas geen Chantal, maar wel de moderator die de avonddienst op zich neemt 😉
Op dit moment kampen we met wat issues rondom het doorsturen van de juiste tarieven naar Toon. Dat is ook het topic waar @TinaC op doelde. Ik heb wat acties uitgezet waaruit naar voren is gekomen dat deze issues in 2 a 3 weken opgelost zouden moeten zijn en we de juiste tarieven naar Toon kunnen pushen. Dat is de reden waarom jij je nieuwe tarieven nu niet in Toon ziet.

Ik hou het in ieder geval in de gaten en zodra ik meer hoor of weet dan meld ik het meteen.

Groet,
Glenn
Reputatie 7
Badge +8
Glenn wrote:

@mAiden

Ik ben helaas geen Chantal, maar wel de moderator die de avonddienst op zich neemt 😉
Op dit moment kampen we met wat issues rondom het doorsturen van de juiste tarieven naar Toon. Dat is ook het topic waar @TinaC op doelde. Ik heb wat acties uitgezet waaruit naar voren is gekomen dat deze issues in 2 a 3 weken opgelost zouden moeten zijn en we de juiste tarieven naar Toon kunnen pushen. Dat is de reden waarom jij je nieuwe tarieven nu niet in Toon ziet.

Ik hou het in ieder geval in de gaten en zodra ik meer hoor of weet dan meld ik het meteen.

Groet,
Glenn

Hahaha @Glenn, niks te nadele van jou hoor, maar zie liever Chantal d'r avater dan haha.

Ik snap het, dit heeft waarschijnlijk te maken met feit dat Eneco gebruik maak van nieuw systeem? Is helemaal goed, dan wachten even geduldig af. Thanks voor de uitgebreide informatie.
Reputatie 5
Badge
Nou @mAiden ik kan natuurlijk mijn avatar veranderen naar die van Chantal 😉
Oke nee grapje, gaan we maar niet doen hahaha

Graag gedaan.

Groet,
Glenn
Reputatie 7
Badge +8
Glenn wrote:

Nou @mAiden ik kan natuurlijk mijn avatar veranderen naar die van Chantal 😉
Oke nee grapje, gaan we maar niet doen hahaha

Graag gedaan.

Groet,
Glenn

Whahaha.. ? ? ?
De cola zit overal waar het niet hoort te zitten, briljant.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen