vraag

Nieuwe P1 kabel en nieuwe modules

Vandaag hebben wij de nieuwe slimme meter gekregen. Echter zoals zovelen heb ik het witte p1 kabeltje niet meer. Kunnen jullie een nieuwe opsturen. Tevens lijk ik nog de oude meters/modules te hebben met firmware 37. Hebben jullie daar ook de nieuwe van voor mij?

Groet,

Peter

4 Reacties

Reputatie 6
Badge
Beste @fam.verstraten,

Fijn dat je ons forum gevonden hebt. De kabel is voor je besteld en ontvang je binnen maximaal tien werkdagen. De meetmodule die je hebt is geschikt voor nieuwe meters. Ook de firmware is up to date.

Groeten Chantal
Ik heb inmiddels de Toon doos met P1 kabel gevonden. Kabel aangesloten, sensor paar minuten losgehaald, toon herstart, nog steeds c11 melding. Nog andere tips? Gas lijkt wel gemeten te worden.

Groet,

Peter
Inmiddels opgelost. De toon stond nog op analoge meter ingesteld. Dit aangepast naar p1 en er is al meer zichtbaar. Alleen blijft de app nog op 0 staan qua stroom. Gas staat nog op -2465 maar dit zou zich moeten corrigeren.
Reputatie 7
Badge +6
@fam. verstraten

Goed om te horen! Morgen zie je weer normale waardes inderdaad.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen