Nieuwe App icm Toon Stadsverwarming | Eneco Community
vraag

Nieuwe App icm Toon Stadsverwarming

• 10 december 2018
  • 3 reacties
  • 337 Bekeken

Helaas zie ik op de nieuwe App geen verbruik meer van mijn warmwater en stadsverwarming van Eneco. Hiervoor moet ik de Toon thermostaat bekijken. In de oude App kan dit wel. Ook kan ik nog steeds niet vergelijken met andere Toon gebruikers icm stadsverwarming. Ik betaal wel extra voor de Toon per maand maar kan dus in de App geen historie of actueel verbruik zien en ik kan niet vergelijken met anderen. Kan ik dat abonnement niet beter opzeggen want ik zie op dit moment geen voordelen meer?

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Beste @Woodypecker1960,

Welkom op het forum! Het klopt dat het verbruik voor warmte op dit moment niet zichtbaar is in de nieuwe app. Meer informatie kan ik op dit moment niet geven. Als je besluit om het abonnement te stoppen kan je het laten weten. Als er meer ontwikkelingen zijn kan je er later voor kiezen om het abonnement nogmaals af te sluiten.

Groeten Chantal
Lekker dan. ‘Als je besluit om het abonnement te stoppen..’ en dan eerst weer een nieuwe thermostaat aanschaffen? ik heb op mijn oude app wel toegang tot de informatie over mijn warmte-verbruik en op de nieuwe niet. Ik kan de nieuwe app toch ook gewoon weer weggooien?
Hoi @T.P. Vooges ,

Je kan je Toon®️ gewoon behouden, dat staat namelijk los van het abonnement van €4,50 per maand.
Dat abo is slechts om extra uitbreidingsmogelijkheden op Toon®️ te krijgen.
In jouw geval kan je dus je abo aanhouden en je oude App gebruiken.

Reageer