na harde reset vraagt Toon niet om activatiecode | Eneco Community
vraag

na harde reset vraagt Toon niet om activatiecode

Reputatie 1
Hallo allemaal,

Kan iemand mij helpen, ik heb een gebruikte Toon gekregen van een vriend, en deze had een abonnement en was klant bij Eneco, inmiddels heb ik een Toon abonnement afgesloten en wil mijn account koppelen met de Toon zodat ik ook gebruik kan maken van alle functies. Ik heb al diverse malen een harde reset gegeven maar Toon vraagt niet om een activatiecode.

Ik hoor graag wie mij kan helpen

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Je zou via menu >> instellingen >> software een fabrieksherstel moeten uitvoeren. Als Toon hiermee klaar is, kan je hem configureren met jou eigen activatiecode.
Reputatie 1
Hallo mAiden,

Deze stap heb ik al diverse keren uitgevoerd maar krijg, na wifi invoer, dat hij direct met het service center zich verbind. helaas vraagt hij niet naar een activatiecode

Harde reset
Fabrieksherstel
Stroom er af.
Soft reset

Alles al geprobeerd
Reputatie 7
Badge +8
Dannycolette wrote:

Hallo mAiden,

Deze stap heb ik al diverse keren uitgevoerd maar krijg, na wifi invoer, dat hij direct met het service center zich verbind. helaas vraagt hij niet naar een activatiecode

Harde reset
Fabrieksherstel
Stroom er af.
Soft reset

Alles al geprobeerd

Als goed is heb je dan 3 balken, als je Toon heb verbonden met je WiFi. Dan kan je daaronder op activering drukken?
Reputatie 1
Ga het weer proberen, ik laat het weten
Reputatie 1
Krijg nergens iets te zien van invoer activatiecode
Dannycolette wrote:

Hallo mAiden,

Harde reset
Fabrieksherstel
Stroom er af.
Soft reset

Alles al geprobeerd

Hoi Danny,

Dat hij niet om een activatiecode vraagt roept 2 vragen op:

1) toen je een abo afsloot heeft men toen begrepen dat jouw Toon een andere eigenaar had?
2) heeft men toen de koppeling verbroken en jouw een nieuwe activatie code verstrekt?

Ik denk dat punt 2 niet gedaan is.

Helaas moet je dan toch morgen nog even met ze bellen. 088 895 59 59
Reputatie 1
Ga ik doen bedankt alvast
Dannycolette wrote:

Ga ik doen bedankt alvast

Graag gedaan. Houd dan het displaynr van Toon paraat; dat hebben ze nodig, als ze de ontkoppeling dan uitgevoerd hebben, zal je zien dat als je Toon dan weer een fabrieksherstel geeft dat Toon dan WEL om de activatiecode zal vragen.

Suc6 morgen en we horen het wel weer verder.
Fijne avond verder.
Reputatie 1
Het is alreeds gelukt, ik zag bij de fabrieksherstel ineens bij activeren een button die ik kon indrukken en toen kon ik de activatiecode invoeren, deze verschijnt heel vaag en is best snel weg maar met heel vaak drukken op het scherm kreeg ik het voor elkaar

Iedereen bedanktvoor alle reacties echt top
Dannycolette wrote:

Het is alreeds gelukt, ik zag bij de fabrieksherstel ineens bij activeren een button die ik kon indrukken en toen kon ik de activatiecode invoeren, deze verschijnt heel vaag en is best snel weg maar met heel vaak drukken op het scherm kreeg ik het voor elkaar

Iedereen bedanktvoor alle reacties echt top

Goed zo!
Veel plezier met Toon®️!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen