Koppeling olisto zonder eneco account | Eneco Community
vraag

Koppeling olisto zonder eneco account

Vorige bewoners hebben mij een Toon achtergelaten. Ik heb geen stroom van eneco en dus ook geen Eneco account. Verder heb ik ook geen Toon abbonnement...

nu wil ik graag de Toon app gebruiken maar daar is een Eneco account voor nodig. Hoe kan ik dit aanmaken zonder klant te zijn?

Ook voor het koppelen met Olisto heb ik mijn eneco account nodig...

wie kan me verder helpen?

3 Reacties

Er is maar 1 oplossing en dat is het afsluiten van een abonnement op Toon®️ voor extra uitbreidingen. Daarvoor ben je niet verplicht om een energiecontract met Eneco te hebben.

Dit kan gewoon online:

https://www.eneco.nl/energieproducten/toon-thermostaat/abonnement/je-gegevens/persoonlijke-gegevens

Nog een tip:

Houdt er wel rekening mee dat je Toon®️ ook ontkoppeld moet worden van de vorige eigenaar en je hierna met een activicatiecode deze Toon®️ aan jezelf kan koppelen.
Na aanmelding abo kan je deze ontkoppeling en code hier op het forum aan een moderator vragen.
Bedankt voor de snelle reactie.

Dus ook als je een nieuwe Toon koopt bij bijvoorbeeld Coolblue dan is gebruik van de Toon app niet mogelijk zonder Toon abbonement?
Hoi Johan,
Of Toon®️ 2e hands is of nieuw dat maakt (helaas) niet uit. Het enig voorbeeld wat je met nieuw hebt is een Toon2 met aanzienlijk betere spec’s.

Het gaat puur om het gebruik maken van extta’s, zoals gemeld op dit overzicht:

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen