Komt er een monteur langs als Toon al op het nieuwe adres aanwezig is? | Eneco Community
beantwoord

Komt er een monteur langs als Toon al op het nieuwe adres aanwezig is?

Beste heer/mevrouw,

Ik heb Toon overgenomen van de vorige bewoner. Nou weet ik zelf niet hoe het werkt en word er op de filmpjes aan gegeven dat er een monteur langs komt. Is dit ook nu het geval want anders zou ik het niet weten.

Ik hoor graag van je.

Vriendelijke groet,

Brandon
icon

Beste antwoord door Brandje 11 september 2017, 22:29

brandon wrote:

Beste heer/mevrouw,

Ik heb Toon overgenomen van de vorige bewoner. Nou weet ik zelf niet hoe het werkt en word er op de filmpjes aan gegeven dat er een monteur langs komt. Is dit ook nu het geval want anders zou ik het niet weten.

Ik hoor graag van je.

Vriendelijke groet,

Brandon

Jouw Toon dient een fabrieksherstel te krijgen en hij dient aan jou gekoppeld te worden.
Dat kan alleen als je morgen even belt met het Toon team.

088 895 59 59

Dan komt het prima voor elkaar.

Bekijk origineel

2 Reacties

Badge +2
brandon wrote:

Beste heer/mevrouw,

Ik hoor graag van je.

Vriendelijke groet,

Brandon

Neem aan dat hij is blijven hangen?

Kijk dan op www.toon.nl bij: klantenservice, Handleidingen & stappenplannen

Of geef iets meer info.
brandon wrote:

Beste heer/mevrouw,

Ik hoor graag van je.

Vriendelijke groet,

Brandon

Jouw Toon dient een fabrieksherstel te krijgen en hij dient aan jou gekoppeld te worden.
Dat kan alleen als je morgen even belt met het Toon team.

088 895 59 59

Dan komt het prima voor elkaar.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen