vraag

Ketelmodule defect

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 8 reacties
Mijn ketelmodule is defect. Hoe kom ik aan een nieuwe?

16 Reacties

Reputatie 6
Badge +3
Als je een Abbo hebt dan word er een nieuwe toegestuurd …
Heb je je klantnummer in je profiel staan ?
Reputatie 6
Badge
Beste @Berthome,

Welkom op het forum. Wat jammer om te lezen dat de module defect is. Graag kijk ik met je mee als je zoals @picardo vraagt je klantnummer toevoegt aan je profiel.

Groeten Chantal
Zojuist mn klantnummer toegevoegd.
Reputatie 6
Badge
@Berthome

Bedankt voor het toevoegen van het klantnummer. Kan je mij wat meer informatie geven over de situatie. Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat de module defect is ?

Groeten Chantal
Heb er een bevriende monteur bij gehad die een en ander heeft doorgemeten.
Kunnen we anders bellen want we zitten al wel even in de kou.
Reputatie 6
Badge
@Berthome

Bedankt voor je toelichting. Ik kan je verzekeren dat we je hier net zo goed kunnen helpen als aan de telefoon 😉

Heb je een reset van de ketelmodule al gedaan door deze 30 seconden van de stroom te halen ? Zo niet wil ik je vragen om dit te doen en te laten weten of dit het gewenste resultaat geeft.

Groeten Chantal
Ik heb alle opties geprobeert die google me heeft laten weten. Ja dat heb ik geprobeert geen resultaat.
Reputatie 5
Badge
@Berthome

Een nieuwe ketelmodule sturen duurt ongeveer 10 werkdagen. Als je nu in de kou zit is het beter om kontakt op te nemen met Toon storingen via 088 - 895 59 59. Dan sturen ze een monteur.
En die heeft dan zon ding mee? Zon module krijg ik er zelf ook wel tussen. Scheelt een hoop kosten.
Maar dan belmik morgen als dat sneller gaat. We zijn bijna niet thuis deze week dat scheelt.
Wat een waardeloze service. Inmiddels 4 dagen in de kou. Module kan niet opgestuurd worden maar moet door een monteur gedaan worden. Misbruik maken van de winter want ‘s zomers wordt hij wel opgestuurd. Erg inteligent werk 4 schroefjes los en vast draaien om de module er tussen te zetten.
Jammer... jaren trouwe klant en nu dus moeten opzeggen om niet langer in de kou te hoeven zitten. Dan maar weer de oude thermostaat erop en terug naar Nuon.
Reputatie 7
Badge +8
Berthome wrote:

Wat een waardeloze service. Inmiddels 4 dagen in de kou. Module kan niet opgestuurd worden maar moet door een monteur gedaan worden. Misbruik maken van de winter want ‘s zomers wordt hij wel opgestuurd. Erg inteligent werk 4 schroefjes los en vast draaien om de module er tussen te zetten.
Jammer... jaren trouwe klant en nu dus moeten opzeggen om niet langer in de kou te hoeven zitten. Dan maar weer de oude thermostaat erop en terug naar Nuon.

Je lees de zin van @TinaC volledig verkeerd.

Tina zei:

Of het niet handiger is een monteur te sturen omdat het opsturen 10 werkdagen duurt, monteur kan hem bij een storingsmelding al dezelfde dag vervangen!
Reputatie 7
Badge +6
@Berthome

Ik heb de collega die je net gesproken hebt, hierover gesproken. Uiteraard kunnen we je een ketelmodule opsturen, we geven alleen aan dat dit tot 10 werkdagen kan duren, is dat een probleem voor je?
Dan zal ik tijdelijk de oude er op zetten. Dan koet het zo. Prima.
Reputatie 7
Badge +6
@Berthome

Ik heb de ketelmodule voor je besteld!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen