Kan ik Toon zelf installeren? | Eneco Community
beantwoord

Kan ik Toon zelf installeren?

Ik heb al een abbo bij Eneco maar zonder Toon
Nog denk ik er toch over om een Toon aan te schaffen en worden ze bijvoorbeeld op marktplaats aangeboden van mensen die er niets meer aan hebben
Kan ik dan de Toon makkelijk zelf instaleren of kan ik dan ook gebruik maken van de monteur
icon

Beste antwoord door Danielle 12 december 2017, 08:37

@Ridimija,

Mocht het installeren je zelf niet lukken dan kun je via ons een nieuwe Toon aanvragen, zodat de installatie door de monteur erbij zit. Toon zelf aanschaffen is niet wat wij aanraden, aangezien we niet weten wat er met die Toon is gebeurd en daardoor ondersteunen wij de installatie en de werking niet.

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ridimija wrote:

Ik heb al een abbo bij Eneco maar zonder Toon
Nog denk ik er toch over om een Toon aan te schaffen en worden ze bijvoorbeeld op marktplaats aangeboden van mensen die er niets meer aan hebben
Kan ik dan de Toon makkelijk zelf instaleren of kan ik dan ook gebruik maken van de monteur

Hoi Ridimija,

Welkom op onze community! Wat leuk dat je interesse hebt in Toon. Als je Toon via bijvoorbeeld marktplaats aanschaft, dan heb je geen garantie. Dan is het dus belangrijk dat je dit zelf kunt installeren. Als je dit bij ons aanschaft dan heb je natuurlijk wel garantie en plaatst een monteur van ons dit voor je. Weet je zo voldoende?

Groet, Audrey
Maar als mij dit dan niet lukt(overigens is het volgens mij niet zo moeilijk) kan ik dan wel nog een beroep doen op een monteur omdat ik al bij Eneco zit
Of moet ik dan een nieuw contract afsluiten waar dit dan bij zit
Reputatie 7
Badge +6
@Ridimija,

Mocht het installeren je zelf niet lukken dan kun je via ons een nieuwe Toon aanvragen, zodat de installatie door de monteur erbij zit. Toon zelf aanschaffen is niet wat wij aanraden, aangezien we niet weten wat er met die Toon is gebeurd en daardoor ondersteunen wij de installatie en de werking niet.
Dat is dan duidelijk voor mij
Bedankt voor de snelle reacties

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen