Kan ik de afspraak voor Toon installatie wijzigen? | Eneco Community
beantwoord

Kan ik de afspraak voor Toon installatie wijzigen?

  • 16 juli 2019
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Badge
Binnenkort komt er een monteur Toon installeren. Ik wil de afspraak wijzigen. Hoe wijzig ik een afspraak met de monteur?
icon

Beste antwoord door StéphanL 16 juli 2019, 10:27

Op basis van je postcode wijzen we de installatie van Toon toe aan één van onze erkende installatiepartners: Guidion of Roamler. Deze partner neemt binnen een week na je bestelling contact op om een afspraak te maken. Dit gebeurt telefonisch of per e-mail.

De installatieafspraak wordt altijd per e-mail bevestigd. Wil je de afspraak wijzigen? In de bevestiging staat beschreven hoe je dit kan doen.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +3
Op basis van je postcode wijzen we de installatie van Toon toe aan één van onze erkende installatiepartners: Guidion of Roamler. Deze partner neemt binnen een week na je bestelling contact op om een afspraak te maken. Dit gebeurt telefonisch of per e-mail.

De installatieafspraak wordt altijd per e-mail bevestigd. Wil je de afspraak wijzigen? In de bevestiging staat beschreven hoe je dit kan doen.

Reageer