Kan ik de afspraak voor Toon installatie wijzigen? | Eneco Community
beantwoord

Kan ik de afspraak voor Toon installatie wijzigen?

  • 16 juli 2019
  • 1 reactie
  • 213 Bekeken

Badge +1
Binnenkort komt er een monteur Toon installeren. Ik wil de afspraak wijzigen. Hoe wijzig ik een afspraak met de monteur?
icon

Beste antwoord door StéphanL 16 juli 2019, 10:27

Op basis van je postcode wijzen we de installatie van Toon toe aan één van onze erkende installatiepartners: Guidion of Roamler. Deze partner neemt binnen een week na je bestelling contact op om een afspraak te maken. Dit gebeurt telefonisch of per e-mail.

De installatieafspraak wordt altijd per e-mail bevestigd. Wil je de afspraak wijzigen? In de bevestiging staat beschreven hoe je dit kan doen.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +3
Op basis van je postcode wijzen we de installatie van Toon toe aan één van onze erkende installatiepartners: Guidion of Roamler. Deze partner neemt binnen een week na je bestelling contact op om een afspraak te maken. Dit gebeurt telefonisch of per e-mail.

De installatieafspraak wordt altijd per e-mail bevestigd. Wil je de afspraak wijzigen? In de bevestiging staat beschreven hoe je dit kan doen.

Reageer