Ik kom de Toon app niet in na nieuw abbonement | Eneco Community

Ik kom de Toon app niet in na nieuw abbonement

  • 20 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 413 Bekeken

Ik heb een nieuw toon abbonement gekregen op hetzelfde adres
Alleen heb ik na meerdere malen fabrieksinstellingen herstellen geen activatiecode in hoeven voeren.
Ook werkt de toon app niet meer hij zegt dat er geen abbonement aanwezig is.
Met dezelfde inlogcodes kom ik wel mijn eneco app in alleen niet de toon app?
Wat kan ik doen tegen deze 2 problemen ?
Ik hang zovaak met jullie aan de telefoon en nog steeds werkt het allemaal niet

4 Reacties

Had je al eerder een toon abo?, of heb je toevallig de toon overgenomen. Het lijkt er erop dat je toon/abo nog niet is gekoppeld aan jou adres.

Als je je klantnr binnen je profiel zet zal een moderator voor je na kunnen kijken wat er aan de hand is.
Ik had al eerder een abbonement en ook al op dit adres dus aan mijn adres zou die wel gekoppeld moeten zijn ...
Dan is het even wachten op een moderatorom het na te kijken wat het probleem is
Goedemorgen @Ivypauline

Mijn excuses dat je vaak aan de telefoon hangt met ons en het probleem nog niet opgelost is 😞. We gaan het goed aanpakken! Ik heb alles voor je nagekeken en wil jouw Toon resetten. Daarvoor heb ik nog een aantal gegevens van je nodig. Ik stuur je een privébericht 🙂.

Groet,
Dionne

Reageer