Ik kan toon niet activeren. | Eneco Community
vraag

Ik kan toon niet activeren.


Als ik het goed heb, moet deze nog gerest worden omdat hij nog op de oude bewoner staat.

2 Reacties

In zo’n geval moet je maandag even bellen met Eneco 088 895 59 59
Je 2e hands Toon®️ dient ontkoppelt te worden van de vorige eigenaar.
Daarna kan je een fabrieksherstel geven en jouw activeringscode wordt dan gevraagd door Toon.
Reputatie 5
Badge
@B. Meester

Welkom op de Toon Community!
Een goede constatering die je doet. Als je Toon overneemt van de vorige bewoner, dan zal deze ontkoppeld moeten worden voordat je hier gebruik van kan maken.
Heb je al een Toon abonnement aangevraagd? Als je dit nog niet hebt gedaan, kan je zoals @ Brandje heeft aangegeven contact opnemen met onze klantenservice. Dan wordt er ook meteen voor gezorgd dat Toon gebruiksklaar is.

Groet,
Glenn

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen