Ik kan mijn toon abonnement niet koppelen aan mijn toon | Eneco Community
beantwoord

Ik kan mijn toon abonnement niet koppelen aan mijn toon

• 21 april 2019
  • 10 reacties
  • 487 Bekeken

ik heb een toon overgenomen maar kan mijn abonnement niet koppelen aan mijn toon ook niet na fabrieks reset ook heb ik geen meter adapter meer , die was men kwijt .
display nummer eneco-001-******
icon

Beste antwoord door ChantalS 23 april 2019, 08:11

Hi @jong-a

Welkom op het forum! Leuk om te lezen dat je Toon wilt gebruiken. Je display staat nu klaar om geactiveerd te worden. Start nogmaals een fabrieksherstel op en voer de code in.

Groeten Chantal
Bekijk origineel

10 Reacties

Wacht even tot morgen een moderator je Toon®️ even ontkoppelt en weer koppelt aan je echtgenote.
Daarna geef je Toon®️ een fabrieksherstel en zal Toon®️ om die nieuwe activatiecode vragen.
Badge
Dank voor je reactie. We wachten het af 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@elianmars2

Goed om te lezen! Dank voor de terugkoppeling.
Badge
Wegens aanvraag btw teruggave zonnepanelen is ons contract van mijn naam overgegaan op naam van mijn vrouw.
We hadden al een Toon abonnement en nu opnieuw abonnement afgesloten. Activatiecode ontvangen, maar nergens een mogelijkheid om deze in te voeren.
Ik neem aan dat Toon nog aan ons oude account is gekoppeld. Hoe kan dit worden overgezet naar ons nieuwe account? Nieuw klantnummer staat bij mijn account.
Reputatie 7
Badge +6
@elianmars2

Welkom! Ik heb op de achtergrond een aantal gegevens gewijzigd. Op deze manier zou het niet nodig moeten zijn om een fabrieksherstel uit te voeren. Mocht je dit wel al gedaan hebben laat het me dan even weten.

Groet,

Folkert
Badge
Dank, Folkert. Helaas heb ik fabriekherstel al gedaan (waarvan ik nu baal, want ben alles kwijt en kan ook mijn Hue lampen niet meer bedienen).
Reputatie 7
Badge +6
@elianmars2

Ik heb je een privebericht gestuurd met je activatiecode. Ik hoor graag van je of het zo gelukt is.

Groet,

Folkert
Badge
Dank, Folkert. Ik ben nu niet thuis, maar kreeg van mijn vrouw door dat Toon nu wel werkt. Ook de Hue bridge werd gevonden.
Ik ga er vanuit dat alles nu goed is.
Wat bedoel je met kan m’n abonnement niet koppelen aan Toon®️?
Bedoel je dat je wel een abo op Toon®️ hebt genomen voor uitbreiding op Toon®️ ad 4,50 per maand, maar heb je toen/nu nog geen activatiecode gekregen?
En die probeer je nu in te voeren?
Reputatie 6
Badge +1
Hi @jong-a

Welkom op het forum! Leuk om te lezen dat je Toon wilt gebruiken. Je display staat nu klaar om geactiveerd te worden. Start nogmaals een fabrieksherstel op en voer de code in.

Groeten Chantal

Reageer