Ik kan mijn toon abonnement niet koppelen aan mijn toon | Eneco Community
beantwoord

Ik kan mijn toon abonnement niet koppelen aan mijn toon

  • 21 april 2019
  • 2 reacties
  • 236 Bekeken

ik heb een toon overgenomen maar kan mijn abonnement niet koppelen aan mijn toon ook niet na fabrieks reset ook heb ik geen meter adapter meer , die was men kwijt .
display nummer eneco-001-******
icon

Beste antwoord door ChantalS 23 april 2019, 08:11

Hi @jong-a

Welkom op het forum! Leuk om te lezen dat je Toon wilt gebruiken. Je display staat nu klaar om geactiveerd te worden. Start nogmaals een fabrieksherstel op en voer de code in.

Groeten Chantal
Bekijk origineel

2 Reacties

Wat bedoel je met kan m’n abonnement niet koppelen aan Toon®️?
Bedoel je dat je wel een abo op Toon®️ hebt genomen voor uitbreiding op Toon®️ ad 4,50 per maand, maar heb je toen/nu nog geen activatiecode gekregen?
En die probeer je nu in te voeren?
Reputatie 6
Badge +1
Hi @jong-a

Welkom op het forum! Leuk om te lezen dat je Toon wilt gebruiken. Je display staat nu klaar om geactiveerd te worden. Start nogmaals een fabrieksherstel op en voer de code in.

Groeten Chantal

Reageer