vraag

Geen Eneco-001 display code?

Sinds deze maand is de overstap van Essent naar Eneco een feit. Toon hadden we al een maand hangen, maar nu ook het abonnement. Ik heb vanuit het abonnement geen mail gehad ( is wel al afgeschreven). Vrienden van mij hebben als Toon display code een Eneco-001 code, terwijl ik een heel lange code heb. Krijg slechts 1 vriend gekoppeld om te vergelijken, terwijl ik bij de 2e een melding krijg (uitnodigen mislukt). Moet er nog wat in de instellingen aangepast worden? Dank, Jos

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Om simpel te zeggen, jou Toon is nieuwer dan die van je vrienden. Hoogst waarschijnlijk begint jou code met qb2 ?
Klopt...idd qb.
Welk gedeelte van de display code moet ik dan doorgeven om met vrienden gekoppeld te worden?
Reputatie 7
Badge +8
Denk dat het vergelijk met een Toon2 nog niet mogelijk is, aangezien het vergelijk vraag om een Toon1 display code.
Misschien dat een moderator morgen een oplossing weet.
Reputatie 6
Badge
@Joshua9835

Welkom op het forum! Dit is bekend bij de software beheerders. We zijn bezig om een oplossing te zoeken voor Toon 2 gebruikers.

Groeten Chantal
Even voortbordurend op de vraag van TS

Ik heb een Toon 2 (code qb2.....etc)
Vrienden hebben ook een Toon 2 (code qb2.....etc)

Als ik deze wil toevoegen, krijg ik alsnog de enige optie om een "eneco..." code in te vullen.
Dit werkt dus ook niet

Verschil met TS is dat mijn vriend en ik WEL allebei een qb2.... code hebben. Mijn probleem heeft dus niets te maken met een V1 versie.

Hoe nu verder?
Reputatie 7
Badge +8
Peter03 wrote:

Even voortbordurend op de vraag van TS

Ik heb een Toon 2 (code qb2.....etc)
Vrienden hebben ook een Toon 2 (code qb2.....etc)

Als ik deze wil toevoegen, krijg ik alsnog de enige optie om een "eneco..." code in te vullen.
Dit werkt dus ook niet

Verschil met TS is dat mijn vriend en ik WEL allebei een qb2.... code hebben. Mijn probleem heeft dus niets te maken met een V1 versie.

Hoe nu verder?

Eneco is bezig met een oplossing te zoeken voor dit probleem. 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen