Bij nieuw abonnement ‘nieuwe toon’? | Eneco Community
vraag

Bij nieuw abonnement ‘nieuwe toon’?

  • 30 september 2018
  • 8 reacties
  • 1544 Bekeken

Badge
Hallo, ik zag deze aanbieding staan. Krijg je hierbij altijd de nieuwe toon variant?


8 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
😀 niet boos hoor !!
sorry dat je boos werd.
Ik had het over mijzelf.
Ik heb nog nooit iets te doen gehad met toon, vandaar mijn vraag.😵 😵
Reputatie 6
Badge +2
ik weet echt wel wat een Toon is
en ook wel hoe Eneco werkt
ben al sinds 2014 bij deze club en heb Toon 1 al versleten nu dus toe aan Toon 2
Dank je voor de info.
Ik heb dus een Toon 2 gekregen.😛
Reputatie 7
Badge +9
Hoe kun je nu weten dat er een toon 2 is als je nog nooit iets te maken hebt gehad met Eneco.
Ik heb ook net een nieuw abonnement voor 4 jaar afgesloten, hoe weet ik of ik een Toon 2 heb gekregen?


Als je reactie op Thewhale is, dat is mijn vader. Ik ben heel goed op de hoogte wat een Toon2 is, wat een Toon1 is. Wij hebben ze allebei in de huiskamer hangen, zowel Toon1 alsmede Toon2. Dit is geen aanval, kon/kan je namelijk niet weten 😃

Mocht je willen controleren wat Toon2 is, hier een foto ervan:

Hoe kun je nu weten dat er een toon 2 is als je nog nooit iets te maken hebt gehad met Eneco.
Ik heb ook net een nieuw abonnement voor 4 jaar afgesloten, hoe weet ik of ik een Toon 2 heb gekregen?
Reputatie 6
Badge +2
ja heb ook weer een contract voor 4jaar en heb idd een Toon 2 gehad erbij
misschien ook even duidelijk melden dat je een Toon 2 wilt bij het afsluiten
Er worden alleen maar Toon2 geplaatst door Eneco en zeker als het een 4 jarig energiecontract betreft.

Reageer