Afspraak toon monteur annuleren op de dag zelf | Eneco Community
beantwoord

Afspraak toon monteur annuleren op de dag zelf

• 12 september 2018
  • 10 reacties
  • 634 Bekeken

Reputatie 1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 5 reacties
Ik heb eneco afgesloten en binnen 14 dagen weer geannuleerd. Toon zou vandaag worden geïnstalleerd, wat ik niet meer wil. Nu zie ik dat ik niet kan annuleren, dat diende 24 uur van te voren te geschieden. Maar ik maak gewoon gebruik van m'n herroepingsrecht. En nu?

P. Hintzbergen
icon

Beste antwoord door Pch83 12 september 2018, 09:28

Nou, zie net een bevestiging van toon, ze hebben netjes de afspraak geannuleerd. En eneco heeft wat moeilijkheden op de site, toch mijn annulering via het formulier kunnen verzenden. Even achterna gebeld. Ze konden me niet echt vinden en volgens de dame zat ik tussen 2 systemen in. Geen idee wat ze hiermee bedoelt. Ze ging de annulering zoeken en bevestigen vandaag nog. Toch ff een printscreen gemaakt van de website dat ze mijn annulering goed hebben ontvangen. Je weet maar nooit. Hahaha
Bekijk origineel

10 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Goede vraag. Hopelijk is er hier een moderator op tijd om hier wat over te zeggen.
Je kan natuurlijk altijd de monteur geen toegang verlenen en zeggen dat je het hebt geannuleerd en dat je het raar vindt dat hij nog voor de deur staat.

Hoe heb je je gebruik gemaakt van je herroeping? Dat moet volgens mij wel telefonisch gebeuren.
Reputatie 1
Ik bel straks gelijk nog even naar eneco en toon. Beter zeker weten en de monteur niet laten komen.
Ik bel straks gelijk nog even naar eneco en toon. Beter zeker weten en de monteur niet laten komen.

Toen je je contract kreeg zat daar een herroepingsbrief bij heb je die ingevuld en geretourneerd?
Dan heb je in ieder geval bewijs!
Reputatie 1
Heb de brief gezien en gaat vandaag op dag 14 de deur uit naar eneco.
Heb de brief gezien en gaat vandaag op dag 14 de deur uit naar eneco.

Oke dan zou je dus nog net op tijd zijn.
Komt de monteur dan toch dan kan je altijd die brief even tonen.
Reputatie 1
Ja inderdaad.
Ja inderdaad.

Nou ik ben benieuwd hoe het afloopt.
Laat je het hier nog even weten?
Fijne dag verder!
Reputatie 1
Nou, zie net een bevestiging van toon, ze hebben netjes de afspraak geannuleerd. En eneco heeft wat moeilijkheden op de site, toch mijn annulering via het formulier kunnen verzenden. Even achterna gebeld. Ze konden me niet echt vinden en volgens de dame zat ik tussen 2 systemen in. Geen idee wat ze hiermee bedoelt. Ze ging de annulering zoeken en bevestigen vandaag nog. Toch ff een printscreen gemaakt van de website dat ze mijn annulering goed hebben ontvangen. Je weet maar nooit. Hahaha
Nou dat is dus toch perfect nu afgerond!?
En extra bewijs geprint; heel goed?
Fijne dag verder!
Reputatie 1
Inderdaad, fijne dag!

Reageer