Afspraak inplannen met een monteur | Eneco Community
beantwoord

Afspraak inplannen met een monteur

Ons toon abbonnement gaat de 30ste in.
Kan ik dan wel eerder een afspraak maken met de monteur of kan dat pas op of na de 30ste?
En klopt het dat de monteur de Toon en alle andere benodigdheden bij zich heeft?

Gr
icon

Beste antwoord door Folkert 16 augustus 2017, 15:28

Beste Mulder,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Je kunt gerust een afspraak inplannen met een monteur, dit heeft nooit invloed op je contract dit gaat nog steeds op de afgesproken datum in. Ook heeft de monteur alle benodigdheden bij zich. Ook kun je gebruik maken van het Toon abonnement zoals de app, maar we kunnen pas gegevens naar je Toon sturen zodra je daadwerkelijk klant bent bij ons. De activatiecode wordt maar 1 keer gebruikt en het is niet nodig deze te bewaren. Wanneer je een fabrieksherstel doet heb je geen code nodig bij een geactiveerde Toon.
Wanneer je nog vragen hebt hoor ik het graag!

Groet,

Folkert

Bekijk origineel

13 Reacties

Dat kan eerder, alleen kan u dan nog géén gebruik maken van de extra's die het toon abonnement u bied.
De monteur zal normaal gesproken de Toon en alle andere benodigdheden bij zich hebben.
Mits u hem zelf heeft aangeschaft, maar dat spreek voor zich.

U krijgt bij uw toon abonnement een activatiecode.

Veel plezier met uw TOON.
Oke heel erg bedankt voor uw antwoord dan ga ik me afspraak inplannen
Mulder wrote:

Oke heel erg bedankt voor uw antwoord dan ga ik me afspraak inplannen

https://www.toon.nl/service/faq/bestelling-installatie/hoe-maak-ik-een-afspraak-voor-de-toon-installatie/
Ik vind dit advies heel gevaarlijk!
We kennen zat situaties dat dan het contract ook eerder start en dat wil de ts vast niet!

Ik zou de reactie van een moderator even afwachten, dan wel even te bellen.
Brandje heeft er meer kijk op.

Dan toch even de reactie van een moderator afwachten!
Klopt, want als het abo toch eerder ingaat kan dat niet gewijzigd worden volgens eerdere meldingen op het oude forum.
Brandje wrote:

Klopt, want als het abo toch eerder ingaat kan dat niet gewijzigd worden volgens eerdere meldingen op het oude forum.

Soms moet je het ook aan de echte kenner overlaten. 😉
Reputatie 7
Badge +8
Activatiecode heeft de monteur meestal ook bijzich op een tablet. Handig om zelf ook te bewaren, mocht je ooit een fabrieksreset doen, dan vraag Toon er ook om. Zorg dat je WiFi wachtwoord ook bij de hand heb, deze is ook nodig om Toon op jou draadloos internet te verbinden.

Laatst recente Toon versie is 4.4.21, dit is vindbaar op Menu >>> instellingen >>> software. Mocht je niet de nieuwste versie hebben, dan is het mogelijk dat een moderator deze naar je Toon push.

Voor de rest,

Ik zal inderdaad ook de reactie van een moderator afwachten aangaande Toon Abbonement.
Reputatie 7
Badge +6
Beste Mulder,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Je kunt gerust een afspraak inplannen met een monteur, dit heeft nooit invloed op je contract dit gaat nog steeds op de afgesproken datum in. Ook heeft de monteur alle benodigdheden bij zich. Ook kun je gebruik maken van het Toon abonnement zoals de app, maar we kunnen pas gegevens naar je Toon sturen zodra je daadwerkelijk klant bent bij ons. De activatiecode wordt maar 1 keer gebruikt en het is niet nodig deze te bewaren. Wanneer je een fabrieksherstel doet heb je geen code nodig bij een geactiveerde Toon.
Wanneer je nog vragen hebt hoor ik het graag!

Groet,

Folkert
Ton, gelukkig was mijn antwoord niet zo erg slecht, toch?
Ik had ook eigenlijk verwacht dat jij eerder met een antwoord voor deze "klant"zal komen. 😉
Dus dacht ik.. Doe ik het wel!
Helemaal duidelijk.
Maar je ziet ook dat de extra info inzake de activatiecode belangrijk is.
Ik twijfelde al toen Ricardo deze info door gaf.
Reputatie 7
Badge +8
Brandje wrote:

Helemaal duidelijk.
Maar je ziet ook dat de extra info inzake de activatiecode belangrijk is.
Ik twijfelde al toen Ricardo deze info door gaf.

Ik was vrij zeker van me zaak, helaas was mij informatie niet juist.. Sorry TS.
Activatiecode bewaren had ik gezegd omdat ik vaak topics tegen kwam waar men vroeg om een activatiecode. Ik ging er even vanuit dat dat continue dezelfde zal zijn.
Hoi Ricardo,

Vroeger was dat zeer zeker zo!
Maar enige jaren geleden is dat gewijzigd; eenmaal geactiveerd met die code houdt Toon/server die code vast!
Vandaar dat als een nieuwe eigenaar van een Toon een nieuwe code krijgt heeft, er altijd even gebeld moet worden om dat om te zetten.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen