activeren toon | Eneco Community
vraag

activeren toon

  • 14 januari 2019
  • 3 reacties
  • 198 Bekeken

  • Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
goede dag

ik heb een toon gekregen tijdje geleden
deze opgehangen en werkte perfect.
zelfs hue lampen kon ik bedienen

nu heeft mijn dochter de toon terug gezet naar fabrieksinstellingen.
om oude gegevens er uit te halen.

nu vraagt hij om een code, deze heb ik niet

ik zou best een abo willen maar ik heb stadsverwarming en kan dus niet ( raar want toon werkt perfect)
werkt ook perfect met slimme Electra meter.

wat nu.

mvg wilfred

3 Reacties

Tja typisch een geval van koppeling met oude eigenaar. Die dient door Eneco eerst verwijderd te worden. Pas dan kan een nieuwe code ingevoerd worden.
Reputatie 5
Badge
@willi

Welkom op de Eneco Community!
In dit geval wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice via 088 - 895 5959. Omdat je Toon zelf geïnstalleerd hebt en het puur om een fabrieksherstel gaat, kunnen we in dit geval een abonnement voor je aanvragen zodat je de activatie kan doorlopen.

Groet,
Glenn
opgelost
Eneco gebeld en goed geholpen.

Reageer