Activatielink naar uitleg fabrieksherstel Toon werkt niet | Eneco Community
vraag

Activatielink naar uitleg fabrieksherstel Toon werkt niet

de actievatielink voor toon in de mail werkt niet. Wij worden doorgestuurd naar een pagina die niet gevonden kan worden. Klantnummer: 41717465

15 Reacties

Hoi Loes,

Bedoel je niet het invoeren van de activeringscode voor Toon®️?
Is je Toon®️ soms 2e hands?
Ik heb een e-mail gekregen met daarin 2 stappen:
  1. zet de toon terug naar fabrieksinstellingen
  2. Activeer je toon abonnement
die laatste is een link die me naar een pagina stuurt die niet gevonden kan worden. Mijn abbo is dus ook nog niet geactiveerd
Veel belangrijker is nog het antwoord op de vraag: “is Toon®️ Soms 2e hands en heeft Eneco je Toon®️ ontkoppeld?”

Wellicht dat deze link voor een abo wel werkt?:

https://www.eneco.nl/energieproducten/toon-thermostaat/abonnement/je-gegevens/persoonlijke-gegevens
Wij zijn net in dit huis komen wonen en hebben de Toon van de vorige bewoonster overgenomen. Wij hebben een los toon abbo afgesloten en krijgen energie van een andere maatschappij.

de link die jij stuurt brengt mij naar het opnieuw afsluiten van een los toon abbo, die hebben wij dus al alleen kan ik die niet activeren.

Bedankt voor je hulp trouwens 🙂
Als je al een abo hebt dan is de volgende vraag heb je ook een activatiecode voor Toon gekregen?
Zo ja, dan kan die op Toon®️ pas ingegeven worden nadat je Toon®️ een fabrieksherstel geeft.
Maar dat werkt alleen als je overgenomen Toon®️ ontkoppeld is door Eneco van de vorige bewoner/eigenaar.

Dit alles staat los van waar je energie afneemt, want Toon®️ zit niet vast gekoppeld aan Eneco.
Toon werkt ook als je energie afneemt van een andere leverancier.
Ja ik heb een actievatiecode gekregen. De toon is naar fabrieksinstellingen en ik heb mijn eigen WiFi al gekoppeld. Alleen mijn abbo is, wanneer ik probeer in te loggen op mijn account op internet, (nog) niet geactiveerd
Dus je gekregen activatiecode heeft Toon®️ gevraagd; heb je ingevoerd en Toon®️ is actief?

De administratieve koppeling van je abo door Eneco aan Toon®️ duurt soms iets meer dan een dag.
Als dat het enige is dan zou ik even afwachten tot maandag.
Nee deze heb ik nog niet ingevoerd. Ik heb de toon hersteld naar fabrieksinstellingen en heb de meetmodule aangesloten. Nu werkt de Toon alleen is nog nergens gevraagd om mijn activatiecode in te voeren? Raar he
Ik kan ook niet inloggen op de toon app...
Nee deze heb ik nog niet ingevoerd. Ik heb de toon hersteld naar fabrieksinstellingen en heb de meetmodule aangesloten. Nu werkt de Toon alleen is nog nergens gevraagd om mijn activatiecode in te voeren? Raar he
Nee hoor is helemaal niet raar.
Vandaar dat ik vanaf het begin al vroeg hoe het zat met de ontkoppeling.
En als dat niet gedaan is zal Toon ook niet naar jouw nieuwe code vragen.

En zolang Toon®️ niet goed werkt zal de App uiteraard ook niet werken.
Dus mijn toon is waarschijnlijk nog niet ontkoppeld?
Kijk nu zijn we bij het belangrijkste euvel bij overname van een Toon®️.

Omdat je al een abo hebt en klantnummer kan een moderator (@ChantalS is online) dat voor je uitvoeren.

Die kan de ontkoppeling voor je regelen.
Reputatie 6
Badge +1
Beste @Loesloesloesloesloes

Welkom op het forum@ Leuk om te lezen dat je gebruik wilt maken van de extra functies op Toon. Kan je mij in een privébericht je displaycode sturen ? Deze kan je vinden via Menu - Instellingen - Pijltje naar beneden (onderin). Ook wil ik je verzoeken om je klantnummer toe te voegen aan je profiel.

Groeten Chantal
Pff haha...sorry maar ik weet niet hoe ik een privé bericht moet sturen. @ChantalS

Super bedankt @Brandje !
Pff haha...sorry maar ik weet niet hoe ik een privé bericht moet sturen. @ChantalS

Super bedankt @Brandje !

Ha, ha!👀
Ja het kostte wat moeite, maar gelukkig ben ik een volhouder😉

Klik op de foto/avatar van Chantal en de rest is dan wel duidelijk.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen