Activatiecode aanvragen | Eneco Community
beantwoord

Activatiecode aanvragen

  • 16 november 2017
  • 3 reacties
  • 364 Bekeken

Ik ben laatst verhuisd naar een woning waar toon al is ingebouwd. Ik weet niet m'n inlogcode of verdere info sinds ik ergens anders stroom van krijg.

Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Brandje 16 november 2017, 16:59

Je kan het beste even bellen met 088 895 59 59
Dan worden alle zaken, zoals fabrieksherstel, code en eventueel abo op Toon met je besproken.
Via het forum kan dat niet.
Bekijk origineel

3 Reacties

Je kan het beste even bellen met 088 895 59 59
Dan worden alle zaken, zoals fabrieksherstel, code en eventueel abo op Toon met je besproken.
Via het forum kan dat niet.
Hallo ik heb vandaag een toon nieuw in doos over gekocht van iemand.
Nu vraagt Toon om een activeringscode.
Deze heb ik niet. Kunt u een code toesturen zodat ik gebruik kan maken van de Toon.
Alvast bedankt
Je kan morgen beter bellen hiervoor.
088 895 59 59
Let daarbij op of je de juiste meter-adapter hebt.
De ene is voor domme meters en de nieuwere is voor slimme meters.

Want zo makkelijk is het niet.
Ook moet je even nadenken of je een abo op Toon wilt voor extra uitbreidingen. Is dus niet verplicht. Kost dan €4,50 per maand.

Een staatje over hoe en wat volgt hier onder, kan je er vast over nadenken.


Reageer