Heel simpel, maandag even bellen met 088 895 59 59.
Eneco ontkoppelt dan jouw oude Toon1, koppelt ‘m aan het nieuwe adres en je krijgt een activatiecode. Eventueel met een abo
Ik heb nog een vraag, bij het langslopen zag ik dat mijn nieuwe Toon2 spontaan aan het rebooten was.
Kan ik zelf controleren of dit vaker spontaan gebeurt, het kan zijn dat een hardware of software issue is
Ik heb nog een vraag, bij het langslopen zag ik dat mijn nieuwe Toon2 spontaan aan het rebooten was.
Kan ik zelf controleren of dit vaker spontaan gebeurt, het kan zijn dat een hardware of software issue is
Dit is toch wel heel raar, geheugen vol lijkt mij sterk.
Kan het zijn dat de WiFi even weg was? Dat kan ook een reboot opleveren?
Jammer dat er na een reboot door een moderator in Toon nu niets meer gevonden kan worden.
De komende dagen toch even in de gaten houden.
Ik heb nog een vraag, bij het langslopen zag ik dat mijn nieuwe Toon2 spontaan aan het rebooten was.
Kan ik zelf controleren of dit vaker spontaan gebeurt, het kan zijn dat een hardware of software issue is
Dat kan je niet zelf, maar Quby kan dat wel op afstand zien in de log files.
Alle events staan in: /mnt/data/qmf/log/99_DEBUG.log.json.
Althans op de Toon 1, neem aan dat dit op de Toon 2 hetzelfde is.
Ik heb nog een vraag, bij het langslopen zag ik dat mijn nieuwe Toon2 spontaan aan het rebooten was.
Kan ik zelf controleren of dit vaker spontaan gebeurt, het kan zijn dat een hardware of software issue is
Dat kan je niet zelf, maar Quby kan dat wel op afstand zien in de log files.
Alle events staan in: /mnt/data/qmf/log/99_DEBUG.log.json.
Althans op de Toon 1, neem aan dat dit op de Toon 2 hetzelfde is.
Dat je geen activatiecode zonder abo zou kunnen is idd een bekend gegeven.
Eerder stelde Folkert zich op het standpunt dat je als klant zeker een kale thermostaat zonder abo op z'n minst geactiveerd zou moeten kunnen gebruiken.
De programmafunctie staat er geheel buiten en kan met een kale thermostaat gewoon gebruikt worden.............
Wil je de boel omzeilen, neem dat wel een abo en binnen de 14 dagen herroepingstijd zeg je gewoon het abo op.
Hebben we uitgebreid hier eerder behandeld, maar er is wellicht een moderator die dit leest en begrijpt wat deze ridicule situatie zo verholpen kan worden.
De programmafunctie staat er geheel buiten en kan met een kale thermostaat gewoon gebruikt worden.............
Wil je de boel omzeilen, neem dat wel een abo en binnen de 14 dagen herroepingstijd zeg je gewoon het abo op.
Hebben we uitgebreid hier eerder behandeld, maar er is wellicht een moderator die dit leest en begrijpt wat deze ridicule situatie zo verholpen kan worden.
Het is echt belachelijk dat een simpele functie als programma's niet gebruikt kan worden zonder abonnement. Dit heeft niet te maken met diensten die geleverd worden door Toon/Eneco en de Toon is wel mijn eigendom.
Er is maar een functie die werkt en dat is de temperatuur regeling!
Ik merk dat ik hier gewoon boos over ben. @Folkert, gaan jullie er mee akkoord dat ik dus tijdelijk een abbo afsluit?
@competer
Kun je de externe toegang klantenservice aanzetten? Dan kijken we voor je waarom je Toon is herstart.
Let op hè wat ik eerder schreef!
Met een kale thermostaat (dus zonder abo) kan je gewoon een programma kiezen op Toon.
De App Toon op Afstand werkt uiteraard niet.
Het programma is ingebakken op Toon en heeft verder niet met het Service Center te maken.
Let op hè wat ik eerder schreef!
Met een kale thermostaat (dus zonder abo) kan je gewoon een programma kiezen op Toon.
De App Toon op Afstand werkt uiteraard niet.
Het programma is ingebakken op Toon en heeft verder niet met het Service Center te maken.
Ik kan echt helemaal niets met de Toon doen. Alleen Temp instellen.
ze willen geen Toon op afstand, weerbericht of software updates.
Let op hè wat ik eerder schreef!
Met een kale thermostaat (dus zonder abo) kan je gewoon een programma kiezen op Toon.
De App Toon op Afstand werkt uiteraard niet.
Het programma is ingebakken op Toon en heeft verder niet met het Service Center te maken.
Ik kan echt helemaal niets met de Toon doen. Alleen Temp instellen.
ze willen geen Toon op afstand, weerbericht of software updates.
Dat begrijp ik!
Wacht dus even tot je de activatiecode hebt.
Na activatie zal je zien dat Toon perfect als kale thermostaat kan werken.
Vul je e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.