Activatie code voor installatie? | Eneco Community
vraag

Activatie code voor installatie?

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 6 reacties
Van de week een 2e hands Toon overgenomen en deze zojuist geinstalleerd. Wij komen niet verder dan het installatie menu. Heb je een activatie code nodig om de energie meter te activeren en om in het menu te komen? Op dit moment komen we niet verder dan het activatie menu. Wifi is gevonden, verwarming is een groen vinkje, maar de energiemeting nog niet.

We hebben sinds vorige week een slimme meter.

Wat gaat er niet goed?

10 Reacties

Je zal maandag even moeten bellen met 088 895 59 55
Deze Toon®️ moet eerst ontkoppeld worden van de oude eigenaar.
Als je dan een (proef) abonnement neemt krijg je een activatiecode en dan pas kan je na een fabrieksherstel de code invoeren en de installatie afronden.
Ik heb een abonnement genomen, daarna een activatie code ontvangen, maar nu herkent die de activatie code niet. Krijg wel onze gegevens te zien,maar dan krijg ik de melding.
Gebeld?
Is je Toon®️ ontkoppeld?
Of abo via de site genomen?
Fabrieksherstel gegeven?
Werd toen de nieuwe activatiecode door Toon®️ gevraagd?
Fabrieksherstel was al gedaan door vorige eigenaar. Abo via de site genomen en activatie code opgestuurd gekregen. Toon vroeg na het wifi om activatie code. Kregen onze gegevens te zien, maar daarna de melding: activatie code niet kan niet worden geactiveerd, waarschijnlijk verkeerde code gebruikt.
verder komen we niet. Kan ook niet naar het menu gaan. Het enige dat we kunnen is temperatuur regelen, verder niets.
Kijk nu is het duidelijker!
Hetinner je je nog dat ik in m’n 1e bericht het had over ontkoppelen?😳

Dat is dus nu nog niet gebeurd en dan kom je niet verder😢
Ok, dank je wel. Wat hebben ze nodig bij de helpdesk om Toon te ontkoppelen? Dan kan ik maandag op mijn werk bellen.
Oké!
Het displaynr van van Toon®️; zie achterzijde zilveren sticker.

Maar, en daar wilde ik naar toe, omdat je nu al via de site een abo hebt genomen, heb je misschien geluk dat morgen een moderator online komt.
Die vraagt dan om je Toon®️ displaycode en die kan dan omdat je al een abo hebt, wel de ontkoppeling doen.

Lukt dat niet dan bel je gewoon maandag.

Moet lukken!
Duimen voor morgen🙌
We gaan maandag bellen of hopen dat er morgen iemand online is. Dank je wel voor je hulp en je geduld 😉
Graag gedaan!👍
Fijne avond en morgen veel suc6. 😉
Reputatie 6
Badge +1
Beste @MoNRoe

Welkom op het forum! Kan je mij een privébericht sturen met het displaycode ? Dan kijk ik voor je na wat de reden is dat je activatiecode niet geaccepteerd wordt.

Groeten Chantal

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen