Activatie code toon thermostaat | Eneco Community
vraag

Activatie code toon thermostaat

• 9 april 2019
  • 15 reacties
  • 887 Bekeken

Mijn toon thermostaat vraagt om een activatie code nadat ik hem terug hebt gezet naar fabrieksinstellingen.
hoe kom ik aan de activatie code?

15 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Simon1983

Welkom op het forum en bedankt voor je bericht. Kun je jouw klantnummer toevoegen aan je profiel en het laten weten via dit topic wanneer je dit gedaan hebt? Dan loop ik het een en ander voor je na. Ik verneem graag van je.

Groet,

Folkert
Ik heb geen Eneco klantnummer. Ik gebruikte mijn toon enkel als slimme thermostaat zonder abonnement.
Reputatie 7
Badge +6
@Simon1983

Je kan op onze site een abonnement afsluiten dit is de eerste 3 maanden gratis, je krijgt dan een activatiecode van ons. Dit is maandelijks opzegbaar.
Bedankt voor uw snelle reactie!
als ik het abonnement meteen weer opzeg is het dus kostenloos? Want het gaat mij alleen om de slimme thermostaat functie en niet in het energie vergelijken en buienradar apps etc...
Reputatie 7
Badge +6
@Simon1983

Dan is het kosteloos. Je kunt het ook na twee maanden opzeggen, dan kost het je nog steeds niets.
oke Bedankt voor de tip! 👍
ik neem aan dat ik dezelfde abbonement aanbieding ook telefonisch kan afsluiten bij jullie?
Reputatie 7
Badge +2
@Simon1983

De aanbieding is inderdaad ook telefonisch af te sluiten. Je kunt hierin dus een keuze maken 🙂.

Groet. Urgel
Beller is sneller. :)
het zou namelijk fijn zijn als ik de activatiecode direct ontvang. Want ik kan mijn op dit moment niet gebruiken!
Reputatie 7
Badge +2
@Simon1983

Wat betreft de snelheid van afhandeling is er geen verschil. De activatie code ontvang je in beide gevallen binnen 2 werkdagen.

Groet. Urgel
Idd, alleen de telefoonkosten komen er nu extra bij.
En wellicht moet deze Toon®️ ook nog door een moderator vooraf ontkoppeld worden....
Het is nu 2 dagen geleden maar nog geen activatie code of bevestigings mail ontvangen
Ik heb dinsdag rond 15:00 uur met klantenservice (luciel vd graaf) contract afgesloten maar nog niks ontvangen
Reputatie 7
Badge +2
@Simon1983

Wat vreemd dat je tot heden nog niets hebt ontvangen. Daarmee zeker goed dat je aan de bel trekt. Heb je je spam map of ongewenste e-mail map ook al bekeken of de e-mail daar niet in terecht is gekomen?

Edit*
Ik heb voor je verder gekeken en kan op basis van je e-mailadres geen aanvraag terugvinden. Hoe heb je het abonnement afgesloten, telefonisch of via internet?

Groet. Urgel
Telefonisch. Ik heb gesproken met luciel vd graaf.
Reputatie 7
Badge +2
@Simon1983

Wil je mij via een pb je postcode en huisnummer sturen? Dan zoek ik voor je verder.

Groet. Urgel

Reageer