abonnement zonder energiecontract | Eneco Community
beantwoord

abonnement zonder energiecontract

• 24 september 2018
  • 5 reacties
  • 526 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1
  • Kind aan huis (level 12)
  • 49 reacties
Vandaag heb ik een code gekregen daar ik een abonnement heb afgesloten op Toon om te kijken wat deze thermostaat allemaal verder allemaal kan.

Ik had ook begrepen dat Toon op afstand dan ook mogelijk zou zijn echter is dit (nog)niet het geval.
Wat is verder de meerwaarde van een abonnement zonder energiecontract ?

Tevens zou ik graag Zon op Toon willen gaan bestellen maar ik heb geen plaats meer in de meterkast maar wel nog plaats voor 1 groep schakelaar in het meterkastje wat naast de meterkast is geplaatst ten behoeve van de zonnepanelen.

Alvast bedankt voor de informatie !
icon

Beste antwoord door Brandje 24 september 2018, 17:55

Meerwaarde?
Het enige voordeel is dat je ook een Toon®️ met extra uitbreiding zoals een App ook zonder een energiecontract met Eneco kunt gebruiken.
Hier kan je aflezen hoe de mogelijkheden zijn;

Als er een extra kastje is geplaatst met nog vrije ruimte dan kan daar de kWh-verbruiksmeter geplaatst worden.

Dus je kan idd ook Zon op Toon®️ aanvragen.
Bekijk origineel

5 Reacties

Meerwaarde?
Het enige voordeel is dat je ook een Toon®️ met extra uitbreiding zoals een App ook zonder een energiecontract met Eneco kunt gebruiken.
Hier kan je aflezen hoe de mogelijkheden zijn;

Als er een extra kastje is geplaatst met nog vrije ruimte dan kan daar de kWh-verbruiksmeter geplaatst worden.

Dus je kan idd ook Zon op Toon®️ aanvragen.
Reputatie 2
Badge +1
Beste Brandje,

Bedankt voor je uitgebreide reply en vooral het schema maakt een hoop duidelijk.
Ik schaam me dat ik deze zelf niet heb kunnen vinden maar ik kan hier dus mee aan de slag en zie dat Toon op afstand moet werken.
Echter als ik me aanmeld via mijn mobieltje krijg ik de mededeling dat dit niet gaat (klantnummer en postcode plus huisnummer ingevoerd)

Misschien dat dit komt omdat het nog niet helemaal verwerkt is ?
Reputatie 7
Badge +9
Inloggen op de Toon op Afstand app gaat met dezelfde gegevens als bij Mijn Eneco inloggen.
Misschien moet je nog een account aangemaken?
Reputatie 2
Badge +1
Bedankt voor je reply mAiden,

Ik denk dat ik te vlot ben geweest en mijn gegevens nog verwerkt moesten worden maar het werkt nu wel 😀
Beste Brandje,

Bedankt voor je uitgebreide reply en vooral het schema maakt een hoop duidelijk.
Ik schaam me dat ik deze zelf niet heb kunnen vinden maar ik kan hier dus mee aan de slag en zie dat Toon op afstand moet werken.
Echter als ik me aanmeld via mijn mobieltje krijg ik de mededeling dat dit niet gaat (klantnummer en postcode plus huisnummer ingevoerd)

Misschien dat dit komt omdat het nog niet helemaal verwerkt is ?

Hoi @dwaas,

Graag gedaan! ?
Je hoeft je uiteraard niet te schamen; het forum is er nu juist om je vragen te stellen en anderen kunnen je daarbij helpen. ?
Alles speelt zich vandaag af dus ik zou even een afwachtende houding aannemen.?

Reageer