Abonnement nemen op bestaande Toon | Eneco Community
vraag

Abonnement nemen op bestaande Toon

  • 28 februari 2019
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo ,

Als ik een abbonnement op toon neem wat hebben ze dan nodig van mij.
Buiten mijn adresgevens ,gebeld met een medewerker deze gaf aan met adres en klantnummer is genoeg,.
maar volgens mij heb je toch nog wat gegevens van de toon nodig .

mvg, John

4 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@Johnnysat

Welkom op de community. Wat leuk dat je gebruik wil maken van Toon. Voor het aangaan van een Toon abonnement controleren we ook graag of Toon nog gekoppeld is aan de vorige eigenaar. Hier hebben we de displaycode voor nodig. Deze vindt je via Menu > Instellingen > Productversie. Je kan het abonnement ook online aanvragen. Als je de displaycode via een privébericht aan mij doorgeeft kijk ik de koppeling voor je na.

Groeten, Tina
Kijk even op deze plek; je kan je daar meteen aanmelden incl 3 maanden proefperiode:

https://www.eneco.nl/energieproducten/toon-thermostaat/abonnement/je-gegevens/persoonlijke-gegevens
Heel goed Tina, beter 2 uitleggen dan geen uitleg!
Reputatie 6
Badge +1
@Johnnysat

Bedankt voor je bericht. De display is klaar voor gebruik. Zodra je een abonnement aanvraagt ontvang je een activatiecode. Voer dan een fabrieksherstel uit en gebruik de code om Toon te activeren.

Groeten,
Tina

Reageer