2 Toons aan kunnen sturen op 2 verschillende klantnummers | Eneco Community

2 Toons aan kunnen sturen op 2 verschillende klantnummers

• 15 september 2017
  • 8 reacties
  • 281 Bekeken

Ik heb zelf een TOON in huis en voor mijn studentenwoning heb ik een tweedehands TOON aangeschaft. Nu wil ik graag hiervoor ook een abonnement zodat ook deze TOON op afstand bediend kan worden.
Bij het afsluiten van een abonnement op de 2e TOON worden de gegevens van de TOONs telkens aan elkaar gekoppeld en daardoor heb ik maar 1 inlogcode voor de TOONapp.
Hierdoor kunnen we elkaars kachel bedienen met de TOONapp. DIt is natuurlijk niet bedoeling, ik wil graag per TOON een inlogcode voor de TOONapp.
Meerdere malen met de helpdesk gebeld en zij proberen van alles voor mij. Maar het lukt niet! (We zijn sinds juni 2017 bezig)
Wie kan mij een goed advies geven hoe ik dit wel voorelkaar kan krijgen.

8 Reacties

Wat jij wilt kan niet!
Per persoon is een koppeling met slechts 1 Toon en uiteraard 1 App mogelijk.
Wel is een koppeling mogelijk met een privé en zakelijk abo.

Dan kan je switschen a.d.h.v. het privé en vestigingsadres
Ik zoek naar een mogelijkheid om voor elke TOON een inlogcode te krijgen. Geen switch bij binnenkomst in de app.
Het abonnement voor de tweede TOON op een andere naam ( gezinslid ) laten zetten is dan toch wel een optie?
Op die manier zijn er 2 klanten en 2 inlogcodes. Klopt dat?
Ik geef alleen maar aan dat dat op 1 naam via die methode dan mogelijk is.
Als er 2 adressen zijn; 2 personen en 2 Toons is er uiteraard geen vuiltje aan de lucht.
Als er geen 2 Eneco contracten zijn krijg je wel misschien problemen omdat de abo's voor die Toon dan verschillend zijn.
Bedankt Brandje, ik ga opnieuw de helpdesk bellen en regelen dat de 2e TOON op een andere naam komt.
Ben benieuwd of het lukt.
Suc6 en laat de afloop even weten.

Wel blijft dat je iedere keer op de App met andere usernaam en/of ww zal moeten inloggen.
Het is gelukt! Dankzij Joanna van de helpdesk werkt het nu naar wens. Twee keer een toon, twee keer een inlog!
Goedzo, zo zie je de aanhouder wint.
Bedankt voor de terugkoppeling.
Reputatie 7
Badge +6
@Sjoerdtje

Goed om te lezen dat het geregeld is!

Reageer